Welke begeleiding krijg ik?

Er zijn verschillende niveaus van begeleiding tijdens het programma. De eerste begeleiding wordt gegeven door de trainers van het programma en de gastfaculteit. Daarnaast is er peer-to-peer begeleiding, dat mogelijk wordt gemaakt door samenwerkings- en communicatiemiddelen, zoals een Slack channel en een portaal op de website van de cursus. Tot slot is er een coach met expertise in mensgerichte innovaties, die kleine teams van 4 à 6 deelnemers zal begeleiden bij hun praktijkproject. De coaches bieden elk team maximaal 4 uur praktijkbegeleiding per maand. Door de praktijkbegeleiding en begeleiding op afstand zullen de coaches de teams helpen met hun modellen en het versterken van het concept, de methodes en de mindset, die ze leren tijdens de klassikale sessies. Op deze pagina vind je het overzicht van trainers voor de Health Innovation School Zuid West Nederland.