De regionale edities van de Health Innovation School in 2020!

In 2019 verschoof de focus van de Health Innovation School van een landelijke aanpak naar een regionale aanpak, waar samenwerken en innoveren in de regio voorop staat. Bij deze regionale aanpak organiseren lokale partijen een HIS voor deelnemers én problemen uit die specifieke regio.

Samenwerkingsverband voor de HIS

Afgelopen november tekenden Bertine Lahuis (Radboudumc) en Gelle Klein Ikkink (Ministerie van VWS) het convenant over hoe zij als “founding fathers” samen de verschillende edities van de Health Innovation School mogelijk maken. Dit met de ambitie om bij te dragen aan het stimuleren van een innovatieve manier van denken, het uitwisselen van kennis en vaardigheden en het bevorderen van samenwerking in (regionale) netwerken.

Aanmelden kan nog!

Kom je uit de regio Rotterdam of regio Haaglanden? Je kan je nu nog aanmelden voor een van deze edities!

HIS Rotterdam

LSH010, Bureau Zorginnovatie, De Rotterdamse Zorg en Alles is Gezondheid organiseren de Health Innovation School Rotterdam. Een Rotterdamse editie van de Health Innovation School, waar je leert innoveren en impact te maken met zorginnovaties.

Sluitingsdatum: zaterdag 8 februari

> Meld je aan

HIS Haaglanden

De Gemeente Den Haag, Stichting Transmurale Zorg en het LUMC organiseren samen met Alles is Gezondheid de Health Innovation School Haaglanden. Tijdens deze editie gaan de deelnemers vanaf eind mei aan de slag gaan met projecten uit de regio/wijk.

Sluitingsdatum: zondag 23 februari

> Meld je aan

We stellen je graag voor!

Aan de deelnemers van de edities in HIS Zuid-Oost Nederland en HIS Brabant, klik op de onderstaande afbeeldingen om meer te weten te komen over de deelnemers.

HIS Zuid Oost-Nederland

HIS Brabant

1. Beantwoorden Martijn Rutten

Beste,

Ik heb grote interesse om deel te nemen aan de health innovation school.
    Ik zie dat er in 2020 een nieuwe groep gaat starten in regio Zuid Oost.
    Zijn er nog aanmeld mogelijkheden? Of zou u mij kunnen informeren wanneer er weer nieuwe mogelijkheden ontstaan?

Hartelijke groeten

Martijn Rutten
    Huisarts UGC Heyendael Nijmegen
    Protocollencommissie ambulancedienst Zwolle
    Onderzoeker IQ Healthcare
    Coördinator NHG-kaderopleiding Utrecht
    Toezichthouder huisartsenposten regio midden en zuid

• Beantwoorden rwhooijer

Hi Martijn! Leuk om te horen dat je enthousiast bent. De editie van Zuid Oost-Nederland is afgelopen november al van start gegaan en eindigt halverwege april. We hebben zeker het voornemen om daarna nog een editie te starten, blijf onze website en/of nieuwsbrief volgen voor de laatste info!

2. Beantwoorden Alice Bakker

Dag,
    Ik heb interesse om deel te nemen en ben benieuwd of er in regio Amsterdam al een initiatief is.
    Met vriendelijke groet,
    Alice Bakker.