Health Innovation School

Alumni

Inmiddels hebben 150 verschilmakers de Health Innovation School gevolgd sinds het begin in 2017.

Deelnemers landelijke HIS 2017

In 2017 hebben deze deelnemers het spits afgebeten. Bekijk de reacties van het cohort van toen zij net startten aan de allereerste Health Innovation School of lees meer over hen op deze pagina.

Deelnemers landelijke HIS 2018

Ook tijdens de tweede editie kregen 50 voorlopers de kans om samen te innoveren. Bekijk hier de profielen van de deelnemers.

Den Haag, 12 juni 2018. Health Innovation School bij ministerie van VWS.

Deelnemers HIS 2019 Zuid West Nederland

Na twee landelijke edities vond in 2019 de Health Innovation School Zuid West Nederland plaats. Deze deelnemers deden mee.

Toekomstige deelnemers

Wil je op de hoogte blijven van de activiteiten en toekomstige edities van de Health Innovation School? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief. Wil je een editie van de Health Innovation School organiseren? Zie FAQ voor meer informatie en laat het ons weten!