Meld je nu aan voor de Health Innovation School Zuid West Nederland!

De eerste Health Innovation School Zuid West Nederland gaat van start! Ben jij een ervaren en vooruitstrevend persoon, die bezig is met het verbeteren van welzijn, vitaliteit of zorg? Dan kun je je nu aanmelden!

Health Innovation School Zuid West Nederland is een initiatief van GGD-West Brabant, Care Innovation Center West-Brabant en Alles is Gezondheid. En wordt mede mogelijk gemaakt door Ministerie van VWS, Reshape Center Radboud UMC, Rabobank, HealthHolland en Innovitapark.

Van januari tot en met mei 2019 krijgen 50 voorlopers de mogelijkheid om te leren hoe je door samen te innoveren verder komt. Je wordt uitgedaagd door toonaangevende regionale, nationale en internationale sprekers. Ook ga je met een team aan de slag met actuele regionale vraagstukken rondom gezondheid, die niet vanuit één organisatie zijn op te lossen.

De Health Innovation School (HIS) biedt een unieke leerervaring. Na de HIS heb je meer kennis, competenties en de juiste mindset om innovaties in de regio nog verder te brengen. Daarnaast creëer je een groot netwerk van gelijkgestemden die zich samen met jou hard willen maken voor gezondheid en betere zorg in de toekomst.

Selectie vindt plaats om te komen tot een divers gezelschap van professionals vanuit welzijn/zorg (zowel patiënten, mantelzorgers als professionals), overheid, onderwijs als bedrijfsleven (zowel startup ondernemers als corporate vernieuwers). Van 6 november tot 2 december 2018 kan je je hier aanmelden. Half december maken we de geselecteerde kandidaten bekend.

Heb je nog vragen? Bekijk dan de flyer en deze pagina voor meer informatie. Of mail naar zwn@healthinnovationschool.nl