Health Innovation School – Zuid-Oost Nederland

Dit zijn de verschilmakers voor de Health Innovation School Zuid OostNL!

Met trots kondigen we de 51 deelnemers aan die de komende maanden zullen deelnemen aan de Health Innovation School in Zuid Oost-Nederland.

Net als in voorgaande edities was het weer een mooie uitdaging om tot een goede selectie te komen. De 8 organiserende partners, CWZ, Health Valley, Radboudumc, Rijnstate, St. Maartenskliniek, Sensire/Naast, Siza/Academy het Dorp en VGZ, hebben dit samen gedaan. Hierbij is gekeken naar een goede verdeling uit zorg & welzijn (whole system in the room), de motivatie van de deelnemer en of iemand daadwerkelijk in de regio woont of werkt.

Een overzicht met foto's van de 52 deelnemers.

De groep komt uit de onderstaande regio, die loopt van ’s Hertogenbosch tot Doetinchem en van Arnhem tot voorbij Nijmegen. Hun programma zal op 28 november van start gaan.

Tijdens de eerste dagen maken zij kennis met elkaar én zal worden gewerkt aan het opzetten van de projecten. Deze projecten worden gebruikt om de opgedane kennis en inzichten direct toe te kunnen passen op uitdagingen die juist voor deze regio van belang zijn.

De kaart toont het gebied van Den Bosch tot Doetinchem en Wageningen tot Gennep met daarin onder andere de steden Arnhem en Nijmegen.

We wensen alle deelnemers natuurlijk veel succes en kijken uit naar weer een energieke editie van de Health Innovation School!

Bekijk de volledige groep deelnemers van de Health Innovation School – Zuid-Oost NL hier.