Health Innovation School – Zuid-Oost Nederland

Waarom is het programma zo goedkoop?

Vergeleken met de vele innovatie masters, cursussen en opleidingen is € 250,- inderdaad een schijntje. Het dient dan ook enkel om ons te helpen in het dekken van de kosten voor bijvoorbeeld de catering. De Health Innovation School is opgericht in samenwerking met Radboudumc en VWS. Om die reden heeft het programma dan ook geen commerciële doelstelling. Daarnaast betalen wij onze sprekers in principe niet, alle sprekers worden gevraagd een bijdrage te leveren ten behoeve van het gezondheidszorg systeem. We hebben met dit systeem bij de eerdere edities ook aangetoond dat het desalniettemin lukt om (inter)nationale topsprekers en -trainers te betrekken. Zij geloven net als ons in het belang van samenwerking.