Health Innovation School – Zuid-Oost Nederland

Wat onderscheidt dit programma van andere beschikbare cursussen over innovatie en digitale gezondheid?

Je leert bij de Health Innovation School innoveren in je eigen praktijk, de lessen worden ‘just-in-time’ aangereikt terwijl je met een team uit de regio werkt aan een actuele uitdaging die in je eigen regio speelt. Je werkt dus niet alleen al lerende aan een innovatie, maar ontwikkelt tegelijkertijd ook een netwerk van belangrijke stakeholders die je ook na de Health Innovation School kunnen helpen bij het succesvol innoveren.

Daarnaast is er nog geen cursus waarbij patiënten en zorgprofessionals schouder aan schouder staan met andere deelnemers vanuit het gehele gezondheidssysteem.